Speeches. Reclames.  Fotografie. De kracht van drie wordt al veelvuldig toegepast. De reden is eenvoudig. In een patroon van drie komt de boodschap beter over. Drie maakt het beknopt, memorabel en krachtig.  
Maar wat betekent dit voor jouw presentatie, folder of jaarplan? Hoe kun je het gebruiken voor een overtuigende structuur van jouw ‘beleid’? Wij geven je graag een aantal visuele tools mee waar je zelf mee aan de slag kunt gaan. Je raadt al hoeveel het er zullen zijn …
Hoe vaak pas jij de kracht van drie toe? En waar precies? Zijn er wellicht nog meer mogelijkheden om jouw boodschap met meer (visuele) kracht uit te dragen? Wat zeg je? Heb je daarbij ons nodig? Meld je aan voor de Summer Bootcamp Structureren of kom bij ons langs voor een quick-scan. 
Jouw feedback is welkom. Helpen deze artikelen? Wat kan beter?
Gebruik de button om ons te laten weten wat je ervan vindt.

Dit vind je wellicht ook interessant

Back to Top