Dit is beleidsmarketing.
Een concept, content en design. Dat is voor ons de basis voor een goed verhaal. Een goed verhaal maak je bovendien niet alleen en op afstand, maar samen. In co-creatie vergroten wij het succes van projecten, programma's en afdelingen. Dat doen wij het liefst op onderwerpen die vragen om verandering. Verandering van organisaties en verandering naar de wereld van morgen.
Hoe we dat doen? Samengevat: we zijn goed in samenvatten. We halen de essentie naar boven en brengen die in beeld. Complexe zaken zijn dan goed te begrijpen. Verbanden zijn duidelijk.
Met beleidsmarketing werk je aan een begrijpelijk én overtuigend verhaal om te komen tot de verandering die je voor ogen hebt. Samen werken we aan een sterk concept, de benodigde structuur en voegen wij verbluffende content en design toe voor de gewenste overtuiging. Dan snappen bestuurders, collega's én de buurvrouw eindelijk waar jij de hele dag mee bezig bent. Zo brengen wij verandering op gang. 
Samen maken wij impact. 
Dit vinden onze klanten van ons (werk):
Paul Martijnse, afdelingshoofd Economie a.i., gemeente Rotterdam:
"Buro Blonk heeft voor ons een praatplaat ontwikkeld voor nieuwe bestuurders en management. De kracht van Harald zit in zijn creativiteit en het vermogen om ingewikkelde processen te vertalen in visuele kunstwerkjes ter verduidelijking van die processen."
Angela Hulst, Managing Director, iTanks:
“Soms kan je zo in de inhoud zitten dat de communicatie een ondergeschoven kindje is. Harald kan inhoudelijke stukken vormgeven zodanig dat de inhoud beter overkomt bij de ontvanger. Innoveren is tenslotte maar 25% een goed idee en 75% marketing.”
Katleen Vandormael, Communicatieverantwoordelijke, Cleantech Flanders:
"De samenwerking met Harald is top. Het visuele aspect en de inhoud worden niet los van elkaar gezien maar vormen een duidelijk, geïntegreerd, uniek en sterk geheel. Ik heb al twee projecten met Harald gedaan en in de toekomst zullen het er nog meer worden. Kwaliteit, originaliteit en strakke deadlines gaan hand in hand bij Harald."
Hier hebben we beleidsmarketing in de praktijk gebracht:
Back to Top